نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توان برای درمان بیماری کلیه های پزشکی؟ در واقع، بیماری کلیه سخت است برای درمان، و غیر ممکن است به آن معکوس تنها با دارو، که خواستار درمان منظم.

داروها فقط می توانید برخی از علائم و نشانه های این بیماری از بین بردن، آنها می توانند بیماری را درمان نمی کند. چه بدتر، آن را ممکن است بار به کلیه اضافه و یا صدمه دیده آن، بنابراین شما باید با توجه به داروهای شما را پرداخت. اگر می خواهید برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری و یا معکوس آن، آیا همکاری با دکتر خود و درمان سیستماتیک.

معمولا، پزشکان همیشه hormonotherapy برای افرادی که برای افرادی که در مرحله پیشرفته برای کنترل این بیماری در مراحل اولیه و یا دیالیز هستند توصیه، هر دو آنها را می تواند کمک به تاخیر پیشرفت این بیماری است. بنابراین با کمک آنها، مردم می توانند یک زندگی طولانی تر داشته باشد. اما برخی از مردم مناسب برای این دو درمان نیست، برخی از عوارض شود ناشی خواهد شد، در نتیجه به کاهش کیفیت زندگی خود را، به جای بهبود بخشد. برای کسانی که بخشی از مردم آنها می توانند فکر می کنم از چینی گیاهان دارویی پزشکی، که می تواند این بیماری با عوارض جانبی کمی را درمان می دهد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. این چهار توابع است که در سایز بزرگ عروقی، ضد التهابی، ضد انعقاد و ضد ترومبوز. از طریق این چهار تابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس این بیماری از ریشه آن است.

به طور کلی، غیر ممکن است برای درمان بیماری کلیه تنها در پزشکی بستگی دارد، یک برنامه درمانی منظم در تقاضا برای درمان آن است. اگر شما هر گونه کمک در درمان این بیماری نیاز، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت یا ایمیل با ما، ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/herbal-medicine/1397.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیوی، بیماری های کلیه، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: